Een nieuw logo voor ABOS
22 jaar alweer is ABOS onderweg, in die jaren is er veel veranderd. Stuurden we toen een brief met een postzegel, tegenwoordig is mailen, whatsapp en andere social media zo gewoon geworden dat we er haast niet meer bij stil staan hoeveel impact het op onze dagelijkse bezigheden heeft. Want natuurlijk willen wel dat een antwoord net zo snel is als het versturen van een bericht. Dat vergt organisatorisch als bedrijf ook de nodige aanpassingen. Werkte we tot voor kort met een aantal verschillende programma’s intern, is er nu gekozen voor een compleet nieuw systeem om onze aanvragen, offertes, orders, facturen en dergelijke snel te kunnen verwerken. Want als draait tegenwoordig om snelheid en efficientie.
Niet alleen bij ABOS, maar ook bij gemeenten is er de afgelopen jaren veel veranderd. Waar een paar jaar geleden goede, gedaileerde beheersystemen nog niet of nauwelijks voorhanden waren, zijn er nu een aantal mooie beheerpakketten, zoals ABOSWorld, GeoVisia e.d. waarbij het totale ariaal in kaart kan worden gebracht en naar wens van de klant kan worden ingericht. Uiteraard heeft ook ABOS de beschikking om de inspectierapportages in diverse systemen te verwerken.
Ook op het gebied van spelen zien we veranderingen, wetgeving verandert, budgetten staan onder druk, de behoefte verandert, technologie in het spelen doet zijn intrede, maar ook natuurlijk spelen is de laatste jaren steeds populairder aan het worden. Bezuinigingen binnen diverse organisaties bepalen dat we soms andere keuzes moeten maken, kleine plekken verdwijnen en maken plaats voor grotere plekken met meer mogelijkheden, maar ook meer reparaties waar men vroeger sneller op vervanging overging.
Kortom, spelen verandert, netwerken en communicatiemiddelen veranderen, en dus verandert ABOS mee om ook in de toekomst onze klanten goed en snel te kunnen en blijven bedienen. Dus een markt die ook de komende jaren aardig in beweging blijft. Maar een ding weten we zeker, spelen blijft bestaan. Met al deze veranderingen vonden we het ook tijd om ons logo een nieuwe frisse blik te geven. Na 22 jaar gaat de wip van ABOS verdwijnen, en plaats maken voor een nieuw logo. Klaar voor de toekomst.

ABOS heeft een nieuw logo
Bij het thema van dit artikel betrokken organisaties
Meer artikelen met dit thema
Apeldoorn, Utrecht en Breda genomineerd voor Jantje Beton Prijs
13 mrt om 08:17 uurDrie gemeenten maken kans op de titel ‘meest speelvriendelijke gemeente van Nederland’. Apeldoorn, Utrecht en…
Betere samenwerking voor efficiënter gebruik van sportaccommodaties
12 mrt om 08:01 uurSportpark- en verenigingsmanagers werken steeds vaker samen om sportaccommodaties…
Cursus Bewegen in de Openbare Ruimte 2025
3 mrt om 12:19 uurBen jij buurtsportcoach of als professional (bijv. beleidsambtenaar) werkzaam in de wijk en wil jij een…
Een leefomgeving die uitnodigt tot bewegen begint bij goed beleid
26 feb om 09:26 uurBewegen is essentieel voor een gezonde samenleving, maar gebeurt nog te weinig. Ruimtelijke inrichting speelt…
Bewegen in de openbare ruimte krijgt eigen leerlijn
22 jan om 10:23 uurDe openbare ruimte is veel meer dan alleen een plek om te wonen, te werken of te ontspannen. Het is een…
Jongeren willen meer beweegvriendelijke wijken
16 jan om 10:44 uurIn een manifest roepen 44 jongerenorganisaties het kabinet op om meer ruimte te maken voor sport en bewegen.…
Van betonnen jungles en stedelijke labyrinten naar speelwaardige buitenruimten
16 dec 2024Wat zijn de voorwaarden van kinderen in de leeftijd van 6 tot 12 jaar die bijdragen aan de creatie van een…
Mulier Instituut: 'Bredere kijk op beweegarmoede nodig'
15 nov 2024De ambitie van de Nederlandse overheid dat in 2040 75 procent van de Nederlanders de beweegrichtlijnen haalt is…
Reactie toevoegen